  • Data: 2006-10-19 11:41:34
    Temat: Re: Odciecie gazu
    Od: Herbi <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 19 paź o godzinie 12:25, na pl.soc.prawo, Henry (k) napisał(a):

    > Ale skoro tam _nikogo_ nie ma to nikomu nic nie odcięli ;-)

    Ależ odcięto - dopływ mediów.
    Nie ma znaczenia że ktoś tam przebywa czy nie.

    > Po prostu zrobili przerwę konserwacyjną,

    hahah - np. wodociągi zrobią sobie dwumiesięczne "czyszczenie rury" jako
    przerwę konserwacyjną .... ;)
    Coś Ty - to nie te media -przerwę konserwacyjną to może sobie zrobić
    dostawca np. pizzy ;))))

    > Przyznam że umowę podpisała żona

    Czyli Ciec a Henry to ta sama osoba :)))

    > i nie mam pojęcia co tam w środku jest. Może mają coś o czynnościach
    konserwacyjnych...

    Oczywiście że awarie się zdarzają - ale to awaria a nie remont czy planowe
    prace. Poczytaj o zbiorowym zaopatrzeniu w ....... - są tam obowiązki
    wynikające z tytułu usługi powszechnej.

    --
    Herbi
    19-10-2006 13:41:32