  • Data: 2006-10-18 22:44:23
    Temat: Re: Odciecie gazu
    Od: "Ciec" <c...@w...VRP> szukaj wiadomości tego autora

    *piotr'ek* wrote:

    > Na podstawie podjetej uchwaly.

    Wlascicielami licznika jest Gazownia.
    Za stan rur doprowadzajacych gaz do licznikow odpowiada Gazownia.
    To sa informacje uzyskane z Gazowni.

    > Zapewne odbiór jakis. Normalne.
    Jesli normalnie to musi to byc gdzies zapisane jako prawo.

    > To Ty tak uwazasz. Wystarczy, ze rury doprowadzajace sa skrecane
    > zamiast spawanych i to juz jest powód do wymiany.

    Prosze o wskazanie gdzie to jest zapisane jako prawo.

    > Patrz wyzej.

    > Wspólnota ma zapewne umowe z gazowna na dostawe gazu.

    Na dostawe gazu to ja mam umowe a nie Wspolnota.

    > Zdjeli? Niech zakladaja!

    A czlowiek w miedzyczasie ma marznac i myc sie w misce.

    > +inz.prawa+

    Tez tak mysle.

    MH