  • Data: 2008-01-28 00:27:48
    Temat: Re: Odbieranie pism na poczcie
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 27 styczeń 2008 09:33
    (autor Johnson
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fnhg0l$r11$2@nemesis.news.tpi.pl>):

    > Nie jest żadne domniemanie tylko logika: albo przesyłkę odbierasz albo
    > nie odbierasz. Jak nie odbierasz, tzn. że odmówiłeś jej przyjęcia.

    Chwilowo... Popatrz jak działają szare listy np. na Onecie. Serwer
    mówi ,,chwilowo nie mogę tej przesyłki odebrać'' i nie wraca ona do
    adresata, ale ponawiana jest próba za jakiś czas. Co innego jak serwer
    powie, że permanentnie nie może odebrać. Wtedy od razu wraca do nadawcy.

    Może gość idzie na basen i w jednej paczce ma kąpielówki, a w pozostałych
    wrażliwe na wilgoć dokumenty. No to chwilowo nie odbiera wszystkiego, tylko
    kąpielówki, a pozostałe przesyłki się kolejkują. Poczta ma timeout 14 dni,
    więc bez kodu błędu ,,permanentnie nie odbieram'' nie powinna odsyłać.

    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl