  • Data: 2007-11-10 22:31:56
    Temat: Re: Od tygodnia darmowe zasoby są nielegalne?
    Od: Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Any User pisze:
    > Urząd Skarbowy opublikował kilka miesięcy po tej aferze nieco szerszą
    > informację nt. działalności tego piekarza - i ten piekarz wcale tak
    > niewinnie nie wyglądał, jak to się przedstawiał dziennikarzom...
    > Niestety nie mam już linka, ale zainteresowani mogą sobie poszukać.

    Hmm. Przyznam, że sprawy nie śledziłem, więc teraz poszukałem. Założenia:
    - oprzeć się wyłącznie na prasie; z przyczyn technicznych ograniczyłem
    się do całego serwisu gazeta.pl (wraz z subdomenami tematycznymi),
    myślę, że tam pojawiłaby sie każda istotna informacja.
    - szukać w jak najświeższych artykułach; przyjąłem 6 miesięcy
    - ustaliłem nazwisko piekarza, wyszukiwałem najczęstsze formy w
    mianowniku i dopełniaczu
    - Google

    Wyniki:
    http://tnij.org/aglt
    http://tnij.org/aglu

    Istotne artykuły:
    (1) http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,38046
    72.html
    (2) http://gospodarka.gazeta.pl/podatki/1,25044,3804672.
    html

    Konstatacje:
    (1) został nazwany oszustem w ramach publicznej informacji o postępowaniu;
    (1) postępowanie na moment publikacji nie zostało zakończone
    (2) "Zdaniem ekspertów cytowanych przez gazetę już pierwsze jego
    zastosowanie wyraźnie pokazuje, że takie ujawnianie danych może być
    dalekie od rzetelnej, obiektywnej informacji. Zamiast tego jest
    specyficznym narzędziem PR organów skarbowych"

    Tak więc wciąż muszę uznawać go za niewinnego a dodatkowo pomówionego
    przez organy administracji.

    --
    pzdr, Rzecznik Prokurwatury Krajowej
    Nie ma ludzi niewinnych, są tylko źle przetrzepani.