  • Data: 2007-11-12 21:22:20
    Temat: Re: Od tygodnia darmowe zasoby są nielegalne?
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński) szukaj wiadomości tego autora

    Tristan <n...@s...pl> writes:

    [...]

    > Czy pewnego dnia zapuka do mnie SFP, bo kręcę filmy amatorskie
    > z wykorzystaniem muzyki CC oraz własnych aktorów itp?

    Oni się chyba nie zajmują filmami amatorskimi. Jeśli chodzi
    o komercyjne wykorzystanie muzyki udostępnianej na licencjach CC, to
    zdaje się, że w ogromnej większości przypadków takie filmy również
    muszą być rozpowszechniane na zasadach licencji CC, nie mówiąc o tym,
    ze większość utworów jest udostępniana na licencjach NC.

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl