  • Data: 2007-05-24 19:50:32
    Temat: Re: Ochroniarze w markecie
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik jarek napisał:

    > co do zakazu wnoszenia plecakow, u nas tez sa w sklepach
    niektorych.. ale
    > zawsze jak mnie jakis "mily pan z ochrony" poprosi o zostawienie w
    > przechowalni plecaka to mu mówie ze mam w nim dokumenty i sprzet o wartosci
    > kilku tysiecy (np kamere...) i czy odpowiadaja za ewenetualne uszkodzenie..
    > aha hmm nie?? to niech pan spada.... ;-)

    kiedys zostawilem w szafeczce plecak, byla niedziela, okolo 19:30, napis
    na szafce glosi, ze prosimy oproznic szafki do 21ej. przychodze po ósmej
    po plecak i widze sciane z ogromnej rolety, a szafki znajduja sie za
    roleta bez mozliwosci dostepu i kogokolwiek, kto moglby mi otworzyc.
    ciec mi salomonowo doradzil, ze moze bym jutro przyszed, to pewnie
    odbiore swoj plecak.