  • Data: 2007-04-27 14:16:33
    Temat: Re: Ochroniarze w markecie
    Od: Sebcio Łastowski <s...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Johnson pisze:

    > A poza tym w TYM wątku spytałem tylko jak sens ma upieranie się, że
    > plecaka się nie pokażę. Zainteresował mnie tylko aspekt psychologiczny.

    To kwestia indywidualna. Ja mogę nie mieć obiekcji pokazania zawartości
    plecaka, Ty też nie. Nie oznacza to że mielibyśmy negować prawo do
    odmiennej decyzji innego człowieka. Zwykle pokazanie plecaka wyklucza
    ryzyko powstania "dymu", ale z drugiej strony może być dyshonorem dla
    mnie gdy jakiś zakompleksiony gbur którego szczytem marzeń jest nosić
    plakietkę "Ochrona" (vide "Poranek kojota") ma ekstatyczną przyjemność w
    rewidowaniu plecaków. Wszystko zależy więc od sytuacji. W końcu duża
    część ochroniarzy to normalni, mili i grzeczni ludzie.

    W każdym razie prawem każdego jest mieć "widzimisię" nieokazywania
    zawartości plecaka i tego prawa należy szanować. Ktoś może mieć tam
    różne rzeczy, których nie chciałby pokazywać - kasety porno, damskie
    ciuszki, pistolet na wodę, brudne gacie etc.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio Łastowski * Gdańsk, PL