  • Data: 2007-10-15 18:51:43
    Temat: Re: Ochroniarze Saturn - Nowe praktyki
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Arek (G) wrote:

    > Od czego? Ciekawe jestem, ilu takich marketowych złodziei złapała
    > ochrona z tym monioringiem (nie wiem dlaczego z dużej litery). Obawiam
    > się, że statystyki nie popierają Twojej dość śmiałej tezy.

    A'propos - dzisiaj byłem w tym całym CH Janki i chciałem zrobić wreszcie
    to upatrzone zdjęcie w środku. Niestety - okazało się, że całkiem spora
    figurynka, która była moim "celem" (maneki-neko przy barku z sushi)
    została jakiś czas temu skradziona...

    Cóż - ochrona dzielnie zwalcza fotoamatorów, ale ze złodziejami jakoś
    słabo sobie radzą ;-/