  • Data: 2008-09-11 09:05:10
    Temat: Re: Ochrona w marketach
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej J. Makarczuk" <Mc@R.> napisał w wiadomości
    news:49ngc4526k66dp4to5rh6j39fnj0gdgufq@4ax.com...

    > I ja w tej właśnie intencji zadawałem pytanie. O co pani Anna mogła
    > prosić przybyły patrol? Na przykład o zabezpieczenie w celach
    > dowodowych owych rozerwanych ponoć przez nią opakowań?

    Mogła prosić o wszystko. W mojej ocenie, skoro "sprawca" się nie
    przyznawał, a ochrona twierdziła, ze ma nagranie, to bezwzględnie należało
    je zabezpieczyć. Bo teraz ja osobiście mam pewien niedosyt. Nie wiem, czy
    ją uniewinniono z tego powodu, że czynu faktycznie nie popełniła, czy z
    tego powodu, że market po miesiącu nagranie usunął i przyszło co do czego,
    to nie było go już. Z tym, ze w mojej ocenie na ten pomysł powinni wpaść
    sami policjanci.