eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOchrona prawna tekstu reklamowego...???Re: Ochrona prawna tekstu reklamowego...???
  • Data: 2006-04-09 13:43:28
    Temat: Re: Ochrona prawna tekstu reklamowego...???
    Od: "Maciej Sluzynski" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Uzytkownik "Wouz" <v...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:1144526202.032713.188360@u72g2000cwu.googlegrou
    ps.com...
    Tak ale mi chodzi o cos innego - mój pomysl opiera sie na grze
    slów, która pewne znane powiedzenie (mysl), po lekkiej modyfikacji,
    zmienia w slogan jednoznacznie kojarzacy sie z producentem, ktorego
    dotyczy sprawa, a jednoczesnie staje sie rownie latwo wpadajacym w
    ucho, ze tak powiem, znakiem rozpoznawczym tej firmy. Tak wiec pomysl
    jest calkowicie moj, nikt nigdy jeszcze takiego sformulowania nie
    zastosowal (przynajmniej nie publicznie) - dalek jestem od
    przywlaszczania sobie praw do ogolnie znanych powiedzen czy tez
    terminow...

    Jest kilka sposobów, a zaden z nich nie jest dosc dobry, bo zabezpieczenie
    sie przed kradzieza praw intelektualnych jest po prostu niemozliwe. A w
    kazdym razie - w konfrontacji ze zlodziejami tych prawa - szalenie trudne...

    Ja kilkakrotnie w mojej pracy spotkalem sie z ewidentna kradzieza moich
    hasel i przerabialem kilka róznych sposobów zabezpieczania sie; wierz mi, ze
    to po prostu mija sie z celem. A poza tym - nawet nie masz pewnosci, ze
    haslo bedzie dobre i ze nie bylo juz wykorzystane.

    Reklama to nie jest taki rodzaj dzialalnosci, ze mozna cos "zastrzec" (w
    sensie slownym) a potem sprzedac. Raczej jest odwrotnie - najpierw trzeba
    miec klienta, a potem sprzedawac mu wymyslone dla niego rzeczy.

    --
    Pozdrawiam serdecznie
    Maciej Sluzynski
    0-607-607-911
    www.mmstudio.com.pl



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1