  • Data: 2006-04-08 18:36:56
    Temat: Re: Ochrona prawna tekstu reklamowego...???
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński) szukaj wiadomości tego autora

    "Wouz" <v...@g...com> writes:

    > Witam
    > Mam pytanko - wymyslilem, jak mniemam, dosc ciekawy slogan, który
    > mozna uzyc w materiale reklamowym. Z wiadomych wzgledów,
    > chcialbym na tym zarobic, jesli pomysl zaakceptowalby koncern lub
    > jakas agencja reklamowa. W jaki sposób moge sie prawnie
    > zabezpieczyc przed "wystrychnieciem mnie na dudka" :-) podczas
    > "sprzedazy" tego pomyslu ???

    Tutaj taka ciekawostka: właśnie dowiedziałem się, że termin 'Design By
    Contract' został zastrzeżony dla firmy, która go wymyśliła. To mniej
    więcej tak, jakby ktoś w Polsce zastrzegł sobie prawo do terminu
    'wychowanie przez pracę' albo podobnego, ew. do określenia 'wzorzec
    projektowy' :)

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl