  • Data: 2008-11-13 15:14:35
    Temat: Re: Ochrona koncepcji
    Od: Wojciech Malinowski <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 13 Lis, 14:47, "Chester" <vancerz[at-maupiszon]tkdami.net> wrote:
    > Poniewaz rzecz jest nowatorska i nie chcialbym, zeby ktos mi ten pomysl
    > podprowadzil, a co gorsza, zeby ktos mnie uprzedzil, wychodzac z podobnym
    > pomyslem przede mna, chcialbym w jakis sposób prawnie ochronic sam koncept
    > (wlaczajac w to oczywiscie jakas wstepna, ideowa dokumentacje).
    > Podpowiedzcie, prosze, co robic lub gdzie sie udac.

    http://www.webstop.pl/2008/09/16/twoj-pomysl-na-star
    tup-jest-warty-1250-zl-z-vat/

    > Dodatkowo, jak sie zabezpieczyc we wspólparcy w firma wykonujaca ten plan?
    > Czy wystarczy w umowie zawrzec paragraf o tajemnicy oraz o przekazaniu praw
    > autorskich do kodu html na mnie?

    Jak kod portalu dla Ciebie to HTML, to życzę powodzenia.

    A tak na poważnie to większość wykonawców podpisze Ci umowę NDA bez
    problemów i raczej nikt poważny nie będzie zainteresowany kradzieżą
    pomysłu, bo każdy ma swoje niezrealizowane pomysły.

    Pozdrawiam,
    Wojciech Malinowski