  • Data: 2008-05-31 06:55:50
    Temat: Re: Ochrona dóbr osobistych - komentarz Allegro
    Od: Paweł Ubysz <p...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "SzalonyKapelusznik" <s...@g...com> napisał w
    wiadomości
    news:20dddc4a-5d30-41e9-bc86-f810351688c0@34g2000hsh
    .googlegroups.com...
    On 30 Maj, 23:21, k...@g...com wrote:

    > Jako, że nie jest z drugiej strony jakiś mega dramat dla mnie ;) i mam
    > do tego jakiś dystans, mam w związku z tym pytanie na ile kłopocząca
    > jest walka prawna z czymś takim?

    > KK

    Zapoznac sie z regulaminem allegro. To ono moze usuwac komentarze.
    Mozna tez skomentowac negatywny komentarz zdaniem "przedmiot zwrocilem
    zgodnie z prawem bo byl bezowy"

    Odnoszę wrażenie ze na to jest juz za późno - watkotwórca już skomentował
    negatyw. Zareagował dość impulsywnie ( napisał że został zwyzywany) na w
    miarę łagodny komentarz sprzedawcy ( Dokonal transakcji dla zartu.NIE
    POLECAM ). ja osobiscie nie widzę tu ani wyzwisk ani naruszenia dóbr
    osobistych , ale może w naszym kraju są miejsca gdzie nazwanie kogos
    żartownisiem spowoduje az taki odzew. W związku z tym mam nadzieje że moje
    stwierdzenie o impulsywnej reakcji wątkotwórcy nie spowoduje wyciągnięcia
    przeciwko mnie środków prawnych.