  • Data: 2008-05-31 05:38:13
    Temat: Re: Ochrona dóbr osobistych - komentarz Allegro
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 31 Maj, 05:04, januszek <j...@p...irc.pl> wrote:
    > k...@g...com napisał(a):
    >
    > [...]
    >
    > Podasz nr aukcji?
    >
    > j.

    http://www.allegro.pl/item339613119_339613119.html

    Zgodnie z prawem, czyli zgodnie ze sprzedażą na odległość. Ja tu nie
    widzę problemu, bo sprzedawca dostał towar spowrotem a ja musiałem
    pokryć koszty odesłania (koszty wysyłki do mnie też musiałem pokryć).
    Kabel na zdjęciu wygląda tak, że pomyliłem go z innym - stąd
    odesłanie.

    Allegro nie usuwa takich komentarzy - w regulaminie jasno mają
    określone kiedy usuwają. Generalnie nie ingerują w komentarze i w tej
    sprawie nie ruszą palcem.

    Ale wracając do meritum - co z tym sądem? :)