eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOchrona - czego można się domagać teraz oraz jak protestować w przyszłości? › Re: Ochrona - czego mo?na sie domagaae teraz oraz jak protestowaae w przysz?o?ci?
  • Data: 2009-12-04 15:42:20
    Temat: Re: Ochrona - czego mo?na sie domagaae teraz oraz jak protestowaae w przysz?o?ci?
    Od: "pmlb" <p...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    > to oczywiste.
    > Przed przeszukaniem powinno się zawiadomić. Najlepiej tydzień wcześniej.

    Myślę że EOT będzie na miejscu.

    Glowa muru nie przebijesz!
    W Polsce ludzie mlodzi wychowani juz w "nowej Polsce" wyznaja zade - nie
    masz nic do ukrycia to czego nie podasz sie kontroli/rewizji itp.
    I zadne tlumaczenia tego nie zmienia.
    Skoro po 2 godzinach wyjetych z zycia bo komus dowod rejestracyjny sie
    niespodobal uwaza sie za "dzialnie w moim dobrym imieniu" to czego
    oczekujesz?
    Ludzie tego typu pojecia nie maja co to "prywatnosc" co to "ja".
    Jak niewolnicy w USA 300 lat temu... tez byli posluszni wobec swojego pana.
    Bo dobry niewolnik to taki ktory nie ma nic do ukrycia.
    Podczas okupacji hitlerowcy tez dokonywali przeszukan, rewizji na ulicy...
    bo im sie czyjs wyglad nie podbal i mogl byc (jak to oni nazywali)
    "bandyta". W zasadzie to idac tokiem myslenia stern mozna powiedziec, ze
    dbali o cale spoleczenstwo, bo jeszcze by sie jakis wysadzil w tlumie....