eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOchrona - czego można się domagać teraz oraz jak protestować w przyszłości? › Re: Ochrona - czego mo?na sie domagaa teraz oraz jak protestowaa w przysz3o?ci?
  • Data: 2009-12-06 19:22:58
    Temat: Re: Ochrona - czego mo?na sie domagaa teraz oraz jak protestowaa w przysz3o?ci?
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zygmunt napisał(a) :
    > Znowy przypisujesz mi swoje leki, nie stracilem swojego "JA",

    Płaszczaki nie widzą trzeciego wymiaru.

    > nie stracilem
    > zadnych praw czlowieka ani obywatela, nie bylem oskarzony ani aresztowany,
    > nikt mi zadnej rewizji nie robil, w kajdanki nie zakuwal, wlosów nie
    > wydzieral,
    > nie torturowal, nie swiecil lampa w oczy, nie gwalcil - czy cos jeszcze
    > pominalem
    > abys nie musial sie znowu wysilac na domysly.

    Osoba zgadzająca się na bezprawną kontrolę, "bo nie mam nic do
    ukrycia" (co zaakceptowałeś poprzednio) ma dysfunkcję prywatności.
    Zniewolony umysł. Jak dobrze Ci z tym, to Twój własny problem. Nie
    zaklejaj kopert, bo chyba nie chcesz w liście nic ukryć? Firanek w
    oknach pewnie też nie masz? Przecież nie robisz nic nielegalnego,
    prawda?

    Na szczęście odpowiednie normy prawne chronią prywatność obywateli.
    Jeszcze.

    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E