eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOchrona - czego można się domagać teraz oraz jak protestować w przyszłości? › Re: Ochrona - czego mo?na sie domagaa teraz oraz jak protestowaa w przysz3o?ci?
    From: "Zygmunt" <...@o...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ochrona - czego mo?na sie domagaa teraz oraz jak protestowaa w
    przysz3o?ci?
    Date: Sun, 6 Dec 2009 00:52:24 +0100

    > W Polsce ludzie mlodzi wychowani juz w "nowej Polsce" wyznaja zade - nie
    > masz nic do ukrycia to czego nie podasz sie kontroli/rewizji itp.
    > I zadne tlumaczenia tego nie zmienia.
    nie ma przestępstwa - nie ma tajemnicy - to w czym problem?

    > Skoro po 2 godzinach wyjetych z zycia bo komus dowod rejestracyjny sie
    > niespodobal uwaza sie za "dzialnie w moim dobrym imieniu" to czego
    > oczekujesz?
    > Ludzie tego typu pojecia nie maja co to "prywatnosc" co to "ja".

    To prawda, że się im mój dr nie spodobał, bo odczytał nie ten numer co
    powinien
    z druczka i trafił w partię skradzionych druków, ale coś było i chcieli to
    wyjaśnić.
    Jeśli dr jest lewy to oznacza, że samochód ma niezbyt czystą przeszłość.

    A czy ty nigdy żadnych błędów nie popełniasz że tak czepiasz się innych?.
    Bo jest takie powiedzonko, że ten błędów nie popełnia co nic nie robi.

    Ja nie chcę płacić podatków na Policję, kóra nic nie robi bo nigdy nie jest
    na
    100% pewna. Czy myślisz, że każdy złodziej ma napis na czole "Złodziej",
    albo ma pociętą nożem twarz albo spojrzenie przestępcy - a ja nie miałem
    więc
    powinni dać sobie spokój?

    Policjanci byli uprzejmi (choć z lekka spięci bo nie wiedzieli z kim mają do
    czynienia),
    nie dostałem pałą, nie ubliżali mi, ja też ich nie kopałem, nie wyzywałem.
    Zajęło to trochę
    czasu bo telefony były niesprawne- też nie ich wina. Powiedz w czym zawinili
    żeby sie ich
    czepiać?

    > Jak niewolnicy w USA 300 lat temu... tez byli posluszni wobec swojego
    > pana. Bo dobry niewolnik to taki ktory nie ma nic do ukrycia.
    > Podczas okupacji hitlerowcy tez dokonywali przeszukan, rewizji na ulicy...
    > bo im sie czyjs wyglad nie podbal i mogl byc (jak to oni nazywali)
    > "bandyta". W zasadzie to idac tokiem myslenia stern mozna powiedziec, ze
    > dbali o cale spoleczenstwo, bo jeszcze by sie jakis wysadzil w tlumie....

    To zupełnie co innego , ale nie ma obowiązku tego rozumieć ani myśleć.

    Chyba masz sam sporo na sumieniu i do ukrycia skoro tak bardzo się
    Policji boisz. A jeśli nie, to może kiedyś zrozumiesz, że Policję
    to sami z podatków "zatrudniamy" aby nam bezpieczeństwo zapewniała,
    i że nie jest to gestapo.

    Owi policjanci (z ich opowieści) innym razem zatrzymali samochód do
    kontroli,
    w środku trochę im się nie spodobali młodzi ludzie (tak wiem nie powinni im
    sie
    przyglądać bo to narusza absolutną wolność ) poprosili o otwarcie bagażnika
    (tak
    wiem nie powinni tego robić bo to narusza absolutną wolność ) i znaleźli
    baterię
    broni automatycznej, a młodzi okazali się poszukiwanymi listem gończym (tak
    wiem nie powinni ich zatrzymywać bo to narusza absolutną wolność i godność
    przestępcy)