    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Obywatelski projekt ustawy...
    Date: Sat, 11 Jul 2009 23:07:27 +0200

    Użytkownik <b...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:796e.00000e68.4a585c0c@newsgate.onet.pl...
    > Czesc :)
    > Sa wakacje, jest pomysl pewnej grupy ludzi zeby cos zmienic... Chcemy
    > sprobowac zorganizowac akcje zbierania podpisow pod projektem zmiany
    > ustawy. JAsne, ze to wielka robota (150 tyś podpisow), ale pomyslelismy
    > sobie, ze jak sie sprawa zacznie i spodoba sie mediom, to moze to ruszy
    > dalej "samo", a moze sie jakas partia zainteresuje i pomoze... A moze
    > nic z tego nei wyjdzie i tylko nam sie tak wydaje :) Niewazne :)
    > Pytanie w zwiazku z tym mam takie:
    > 1. Czy zbieranie podpisow na poparcie Obywatelskiego projektu ustawy
> [...]

    Wydaje mi się, ze jedynym skutecznym parwnie sposobem było by zebranie
    przesłanych pocztą przez internautów oswiadczeń o popraciu dla określonej
    ustawy. Przecież te listy papoierowe każda moze zawierać po jednym
    podpisie. Preblemem będzie jednak weryfikacja parwdziwości danych Ci
    przesłanych. No bo co za problem, żeby jakiś madry odmiennie wysłał Ci
    liste z trefnymi podpisami.