  • Data: 2009-07-13 00:03:05
    Temat: Re: Obywatelski projekt ustawy...
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Adam pisze:
    > Nie to ty trollujesz, alboś niedouczony. Przeczytaj jeszcze raz odpowiedź
    > przedmówcy, bo mieszasz prawo publiczne i KC.

    Zaczynam tracić cierpliwość.
    Cofnij się w wątku i zobacz kto przywoła KC, potem możesz wrócić i mnie
    przeprosić.

    Prawo publiczne czy prywatne? To teoretyczne dyrdymały.
    Odpowiednia forma podpisu elektronicznego została zrównana z
    własnoręcznym podpisem i chyba to wszystko na temat.
    Zgadza się?

    U S T A W A
    Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej
    z dnia 24 czerwca 1999 r.

    O WYKONYWANIU INICJATYWY USTAWODAWCZEJ PRZEZ OBYWATELI

    Art. 2.
    Grupa obywateli polskich, licząca co najmniej 100 000 osób, mających
    prawo wybierania do Sejmu, może wystąpić z inicjatywą ustawodawczą przez
    złożenie podpisów pod projektem ustawy.

    Art. 9.

    1. W miejscu zbierania podpisów obywateli musi być wyłożony do
    wglądu projekt ustawy.
    2. Obywatel udziela poparcia projektowi ustawy, składając na
    wykazie, obok swojego imienia (imion) i nazwiska, adresu zamieszkania
    oraz numeru ewidencyjnego PESEL, własnoręczny podpis. Na każdej stronie
    wykazu musi znajdować się nazwa komitetu i tytuł projektu ustawy, której
    obywatel udziela poparcia.

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com