  • Data: 2017-09-25 18:14:22
    Temat: Re: Obrona konieczna - nowe łagodniejsze przepisy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "A. Filip" napisał w wiadomości grup
    >Mówimy o masowym posiadaniu broni. Przy takiej liczbie błędy są
    >nieuniknione nawet jak są _bardzo_ rzadkie choćby pozwolenie dostał
    >trochę wariat a potem mu się jeszcze pogorszyło.

    >Są dwa sposoby patrzenia na "sprawę Breivika" (70+ zabójstw):
    >a) wariat/psychopata dostał legalną broń => nie dawać broni
    >(wariatom)

    Z tym sie niestety trzeba liczyc.
    A teraz porownaj ilosc ofiar takich masakr w USA i w Polsce przez
    powiedzmy 10 lat.

    >b) nikt nie miał broni by powstrzymać wariata z bronią zanim dzielna
    > policja w końcu raczyła dojechać

    On byl sprytny i chodzil w mundurze policjanta. Zastrzelisz ?
    No i ... mowimy o Norwegii, gdzie niby jest 34 sztuk broni na 100
    mieszkancow.
    Jakos nie zadzialalo. Moze dlatego, ze to jakis oboz mlodziezowy byl.

    A przypomina mi sie jakis reportaz po jakiejs masakrze w Teksasie
    "100 lat temu to by sie nie wydarzylo. Zabilby 2, 3 osoby i zaraz by
    go inni zabili.
    Mam w domu bron, ale jej nie nosze, bo mam rzadowa posade, tam jest to
    niemile widziane, nie chce stracic pracy.
    Wiec siedzialem w tej restauracji pod stolikiem i modlilem sie, aby do
    mnie nie doszedl"

    Tam tez nie jest tak rozowo.

    J.