  • Data: 2017-09-26 09:35:28
    Temat: Re: Obrona konieczna - nowe łagodniejsze przepisy
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-09-26 o 09:32, Olin pisze:

    > Niecierpliwie czekam na wyjaśnienia profesjonalisty, dlaczego królowie
    > stadionów gardzą bronią palną, skoro jej (nie)dostępność nie ma nic do
    > rzeczy.

    Nie widzę powodu, aby ci to tłumaczyć, zwłaszcza że sam nie wiem.
    Wiadomo natomiast, że powodem tego, że królowie stadionów nie
    wystrzeliwują się z armat nie jest to, że jakieś przepisy zakazują
    posiadania armat.

    Bo jeśli wystarczyłby sam zakaz, to jest również zakaz zabijania się z
    armat, więc dodatkowego zakazu w postaci zakazu ich posiadania nie
    potrzeba by było.

    Nie liczę, że zrozumiesz.

    --
    Liwiusz