  • Data: 2011-05-31 07:16:47
    Temat: Re: Obowiązkowe kamery w samochodach
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Niewielkiej? Powiedz to mojemu koledze, co mu rowerzysta MZetę skasował
    > (a to było 15 lat temu i ceny MZety były wcale nie takie niskie). A i
    > tak szczęście, że skończyło się na skasowaniu pojazdu i lekkich
    > obrażeniach zdrowia kolegi. A jakby go trwale okaleczył ?

    Czy Wy (zwolennicy różnych socjalistycznych ciągot) musicie zawsze
    używać tak bzdurnych argumentów? Co mnie obchodzi, że 15 lat temu ktoś
    twojemu koledze MZtę rowerem rozwalił? Jakby to był pieszy, to do
    dzisiaj byś piał, że chcesz obowiązkowe OC dla pieszych? Liczy się
    statystyka, a nie twoje chore doświadczenie.

    > Nie ma obowiązku AC. Kolega nie miał. Stracił MZetę i stracił
    > psychologicznie chęć jazdy motorami. I się leczył z poobijania.

    Teraz by dostał odszkodowanie z UFG za motor.

    > A to obejmuje takie akcje?

    To zależy od danego ubezpieczenia.

    >To ja mogę zrezygnować z OC aut, bo mam OC
    > mieszkania?

    Zawsze są wyłączenia na szkody spowodowane pojazdami mechanicznymi.

    --
    Liwiusz