    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Obowiązkowe/dobrowolne ?! ubezpieczenie w szkole
    Date: Thu, 13 Sep 2012 01:45:16 +0200

    > Prawie dobrze.
    > Nim cokolwiek zrobią powinni formalnie zatwierdzić regulamin,
    > a jeśli są tylko "klasowi" to wiedzieć że jest, choćby na zasadzie
    > "to co, akceptujemy ten zeszłoroczny?"
    > Art. 53.4 tu:
    > http://www.prawo.vulcan.edu.pl/przegdok.asp?qdatprz=
    akt&qplikid=1

> [...]
    > na tę okoliczność.
    > To nie jest "korzyść majątkowa" pozyskana w celach osobistych,
    > a raczej nie ma sensu porównywać szkoły np. z policją (o ile pamiętam,
    > dla policji wpisano jakiś zakaz dla takich darowizn, tylko nie wiem
    > do której ustawy - a poszło realnie o to, że przedsiębiorcy
    > obdarowywali jednostki policji komputerami, co się nie wszystkim
    > widziało; tak, na pewno mam na myśli "jednostki policji" a nie
    > funkcjonariuszy tychże :))

    > Możemy, zajrzałem.
    > Mowa jest o *osobistej* korzyści majątkowej urzędnika.

    Zlituj sie i nie bluźnij. Korzyjść majatkowa to korzyść dla siebie lub
    kogoś innego. A słowo "osobista" jest użyte w tym znaczeniu, że to moze być
    korzyść majatkowa (pieniądze, kura, samochód) albo osobista (przykłądowo
    pójdzie z Toba do wyra).
    > ,

    > Nie.
    > Przecież podręczniki trzeba kupować.

    Mozesz pozyczyć od kogoś i później oddać. Nie trzeba.

    > Ale to jest reklamacja do złożenia na Wiejskiej :)
    > (ewentualnie .polityka)

    Wiem, ale mam za małe przebicie :-)