  • Data: 2012-09-11 15:16:17
    Temat: Re: Obowiązkowe/dobrowolne ?! ubezpieczenie w szkole
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Ariusz wrote:
    > Dość mocno irytuje mnie coroczne "zmuszanie" rodziców do wykupowania
    > ubezpieczenia w szkole.
    >
    > Ubezpieczenie w porównaniu do tego co oferuje jest dość drogie i, jak w
    > moim przypadku, lepiej jest wykupić jakiś pakiet np. razem z
    > ubezpieczeniem domu i mieć razem również NW dla całej rodziny.
    >
    > Co roku jednak jestem nagabywany przez nauczycieli żeby zapłacić za
    > ubezpieczenie, a jak nie będę korzystał to MUSZĘ napisać oświadczenie,
    > że dziecko jest ubezpieczone gdzie indziej.
    >
    > Nauczyciele tu zachowują się jakby nic nie wiedzieli i tylko, że tak ma
> [...]

    Nie jest obowiązkowe.
    Zostalo taki socjalistyczny zwyczaj ubezpieczania na smieszne kwoty.

    Problem moze byc tylko jeden. W przypadku wyjscia ze szkoly czy wyjazdu
    na wycieczke. Nikt nie bedzie chcial brac nieubezpiczonego dziecka. Stad
    chca pisemko, ze dziecko jest gdzies ubezpieczone.
    Jak im to napiszesz, podajac jeszcze najlepiej nr polisy to nikt nie
    bedzie robil klopotow (jak jest normalny oczywiscie).

    Jak im napiszesz, ze nie chcesz wykupywac ubezpieczenia to tez. Z tym,
    ze jak wyzej. Jak bedzie jakis wyjazd to albo doniesiesz wlasne
    ubezpieczenie, albo dziecko nie pojedzie.

    Szkola dostaje prowizje od ubezpieczyciela, za ubezpieczenie ponad xx
    procent dzieci. Stad nauczyciele sie tak staraja. A kasy troche z tego jest.