eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoObowiązki właściciela wyodrębnionego lokalu własnościowego [długawe] › Re: Obowiązki właściciela wyodrębnionego lokalu własnościowego [długawe]
  • Data: 2007-11-13 16:06:14
    Temat: Re: Obowiązki właściciela wyodrębnionego lokalu własnościowego [długawe]
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte pisze:

    > To co - obowiązuja wszystkie?

    Wróżką nie jestem. Trzeba obejrzeć i przeczytać.

    > Ile i dlaczego?

    Jak to dlaczego? dlatego że z zasady każde roszczenie się przedawnia,
    chyba że w ustawie stoi napisane inaczej.
    Tu jest świadczenie okresowe (? - wszystko zależy co tam jest w tych
    uchwałach), a więc okres przedawnienia wynosi ...

    > Lokatorom chodzi raczej o określenie konkretnych terminów, gwarancje ich
    > dotrzymania, możliwość wycofania pieniędzy w razie ich niedotrzymania
    > oraz zabezpieczenie się przed sytuacją typu "miało być tyle, ale wyszło
    > więcej".

    Niech się lokatorzy zbiorą, skrzykną i uchwalą sensowną uchwałę.

    A poza tym tobie płacą ;), a ja będę odpowiadał ?

    --
    @2007 Johnson

    "Mądrość jest córką doświadczenia"