    From: p...@g...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Obowiazek sprzedajacego firme (miesieczne rozliczenia)
    Date: Mon, 29 Oct 2007 16:07:28 -0700

    On 29 Pa , 23:01, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:

    > Mog sparafrazowa ?
    > Czy sprzedaj cy kota w worku ma obowi zek pokaza kota,
    > z uwag i :

    Post podobalby mi sie bardziej bez parafrazy :)

    > Oczywi cie danie z o enia o wiadczenia o poufno ci i nie
    > wykorzystywaniu dla celów konkurencyjnych (czy jak to by tam
    > m drze sformu owa - eby dane nie mog y by wykorzystane
    > w innych celach) te jest na miejscu :)
    >
    > pzdr, Gotfryd

    Podsumowujac, logiczne jest dla mnie ze powinien, i ze kupujacy
    moze odstapic od sprzedazy, jezeli nie otrzyma upowazenie itp itd...

    Rozumiem jednak, e podstaw prawnych ku temu, zeby zadac nie ma :)
    Dla porównania w sklepie musza mi dany towar
    sprzedac (prawo konsumenckie).

    Co prawda odpowiedz troche "na okredke", ale mimo wszystko
    dziekuje za zaangazowanie.
    Pozdrawiam Pawe K.