eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoObowiązek przyjmowania opakowań zwrotnychRe: Obowiązek przyjmowania opakowań zwrotnych
  • Data: 2007-11-09 10:27:59
    Temat: Re: Obowiązek przyjmowania opakowań zwrotnych
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Fri, 9 Nov 2007, Liwiusz wrote:

    > Robert Tomasik pisze:
    >> Taki stan rzeczy wynika z dwóch przesłanek. po pierwsze zapłacona przez
    >> klienta kaucja stanowi dochód sklepu (jest w kasie fiskalnej ujęta tak).
    >
    > IMHO paragon dla sklepu nie jest konieczny do zwrotu kaucji.

    Stan jest taki, że zwrot (czegokolwiek) "nabitego na paragon" wymaga
    "udowodnienia". USowi trzeba udowodnić.
    Kilka tez tu:
    http://www.vat.pl/reklamacje_i_zwroty_w_kasie_fiskal
    nej_komentarz_vat_interpretacje_2398.php
    Polecam uwadze: "Żaden sprzedawca nie przyjmie bowiem zwrotu lub
    reklamacji, jeżeli nie będzie miał pewnoœci, że towar nabyto właœnie
    u niego".
    I mowa wyłącznie o względach podatkowych.


    A osobna sprawa, to konieczność zwrotu opłaty: przecież ta opłata jest
    UMOWNA, jak zauważono, więc nic nie stoi na przeszkodzie, zeby ów
    zwrot był WARUNKOWY.
    Klient dostanie zwrot kaucji, POD WARUNKIEM że zwróci paragon.

    pzdr, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1