  • Data: 2010-06-20 08:36:32
    Temat: Re: Obowiazek mowienia po polsku
    Od: poreba <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 19 Jun 2010 12:42:16 +0200, Andrzej Adam Filip napisał(a):

    > Czy my mówiliśmy o "łatwo przewidywalnych możliwych konsekwencjach"

    Nie, mówiliśmy o zrównywaniu nazwenictwa działania bandyty
    i jedynej możliwej reakcji na te działania, skutecznej.

    > Jak się w *niektórych* kwestiach równało w dół to jest się w tych
    > niektórych kwestiach zrównanym w dół [niektóre to nie wszystkie].
    Oczywiście, uciekinierzy z Sobiboru byli mordercami, zamordowali podczas
    ucieczki (i to skrytobójczo!) kilkunastu esesmanów.

    PS. Ja rozumiem, że po okresie bezkrytycznego apologizowania już to
    amerykańskich chłopców, już to dzielnych czerwonoramistów przychodzi czas
    na 'odkrywanie historii' jednakże iluż to jeńców wymordował Wehrmacht
    (chociażby pod Ciepielewem) a iluż II Korpus pod M.Cassino?

    --
    pozdro
    poreba