  • Data: 2007-08-18 22:38:43
    Temat: Re: Obowiązek meldunkowy - wątpliwości...
    Od: "majula" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > coś kiepsko szukałeś.

    Szukałam, znalazłam, ale nie do końca rozumiem.

    > Było wyżej. Do 2 miesięcy, z wyjątkiem poniżej.

    ???
    Kto decyduje o tym, czy maksymalny okres tymczasowego zameldowania wynosi
    np. 5 miesięcy czy 10 lat? Co mówią na ten temat przepisy prawa? Czy w ogóle
    istnieje przepis, mówiący o maksymalnym okresie, na jaki można zameldować
    się tymczasowo?
    Jeśli właścicielka uczciwie i zgodnie z prawdą potwierdza, że dana osoba
    mieszka w jej lokalu (chociaż wbrew jej woli), to czy oznacza to dla urzędu,
    iż godzi się na zameldowanie tej osoby na czas, który sobie ta osoba
    wymyśli, a który urzędnik zaakceptuje wedle własnego uznania? Czy zależy to
    od woli meldującego się, od woli urzędnika czy od konkretnego przepisu
    prawa?
    Jeśli właściciel lokalu nie godzi się na to, a urzędnik zameldował na 10
    lat, to czy jest to zgodne z prawem?
    Z góry dziękuję za pomoc,

    majula