  • Data: 2005-02-14 14:55:31
    Temat: Re: Obowiązek doręczenia wyroku ???
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof" <r...@i...com.pl> napisał w wiadomości
    news:1fcb.0000030e.421091a0@newsgate.onet.pl...

    > Obecnie (14.02) - po czasie dowiedziałem się o tym telefonicznie -
    > oczekując
    > bezskutecznie na jakiekolwiek pisemne powiadomienie.
    > W związku z upływem czasu minął 7-dniowy okres wystąpienia o uzasadnienie.
    >
    > Czy mam podstawy aby wystąpić o przywrócenie terminu na wnioskowanie o
    > uzasadnienie wyroku ?

    Nie masz, ale w niczym Ci to nie przeszkodzi jesli chodzi o wniesienie
    apelacji. Termin o ile pamietam 21 dni od ogloszenia wyroku (14dni+7dni)
    jesli nie zawnioskowales o uzasadnienie. Jednakze nie jestem "z tej branzy",
    wiec lepiej jeszcze sie rozejrzyj po sieci w tej sprawie, albo poczekaj na
    wypowiedz kogos bardziej z branzy.

    marekz