  • Data: 2005-01-10 07:13:48
    Temat: Re: Obowiązek alimentacyjny dziecka wobec rodzica
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "miau" <k...@N...pl> napisał w wiadomości
    news:crud8e$sgc$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > I tu sie z Toba Sandro nie zgadzam.
    > Mysle, ze Tomek spokojnie sie wybroni, jesli kiedykolwiek bedzie mial do
    > czynienia z takim pozwem...

    mozesz sie nie zgadzac takie Twoje prawo ale ja wiem to na 100 % ze nie
    bedzie takiej mozliwosci nawet gdyby mialy byc to alimenty symboliczne to
    zasadzone beda a w tym przypaku jaki opisuje Tomek odpowiadam z cala
    pewnoscia , ze jesli dojdzie do takie pozwania to alimenty beda zasadzone
    obojetnie czy opiekowal sie nim ojciec osobiscie czy tez nie ...wyobraz
    sobie rodzicow pozbawionych wladzy , ktorzy nie mieli nawet kontaktu z
    dziecmi np. mieli ten kontak zakazany do osobistej stycznosci z maloletnim
    zobowiazani do alimentacji rowniez takie alimenty otrzymaja od dziecka tak
    wiec nawet pozbawienie wladzy nie wyklucza alimentacji miedzy krewnymi ...

    z calym szacunkiem
    Sandra

    Sandra