  • Data: 2005-01-10 20:56:38
    Temat: Re: Obowiązek alimentacyjny dziecka wobec rodzica
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    User "Tomasz" <t...@p...onet.pl> napisał(a)
    w news'ie: news:675c.000001a5.41e29b43@newsgate.onet.pl

    > [..........................]
    > Tak drastycznie: ja mu nie kazałem bić mojej mamy ani się wyprowadzić,
    > a on mnie o zdanie nie pytał czy może.

    "Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia"
    Ja to widzę w ten sposób - Małżeństwo, On
    stateczny i wykształcony facet zarabiający
    na dom, Ona, sekutnica i jędza obrzydzająca
    życie i prowokująca awantury_rękoczyny. On
    mający wszystkiego dość wyprowadza się aby
    wieść spokojne, ustabilizowane życie. Pomimo
    braku kontaktu z dzieckiem łoży na jego
    utrzymanie gdyż poczuwa się do tego obowiązku.
    Teraz dorosły już syn, zatruty jadem jakim go
    matka przez lata "zatruwała" obawia się, że
    jego ojciec jest takim samym podłym_mściwym
    człowiekiem jak on (w "spadku" po matce) i
    jego "szlachetna" mamusia i w przyszłości poda
    go o alimenty.

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    (...) przy nietrzeźwej znaleziono trzeźwe niemowle.