    From: stern <s...@p...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: OT: nośniki (było: Upierdliwa sasiadka, a faktycznie pies)
    Date: Mon, 18 Oct 2004 17:36:59 +0200

    dedeer wrote:

    > Z tego co się orientuję, to zeby udowodnić, że pies szczeka, to dziadek musi to
    > udowodnić, a nie ja, że pies nieszczeka.

    masz racje, to tak zwana "camel rule"
    bede cie uwazał za wielbłąda, dopóki nie udowodnisz, że jest inaczej.
    Innymi slowy albo udowodnisz, że nie jestes wielbłądem albo zabiorę ci
    cały Twój majątek, bo zwierzętom majątek niepotrzebny.

    A gdyby cię przypadkiem interesowalo polskie prawo, przeczytaj art. 6 k.c.

    pozdr.

    marcin