  • Data: 2013-04-29 12:31:43
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.04.2013 12:23, Maruda pisze:

    > To wypisujemy się?
    > Kosowo się wypisało z Serbii, to może i nam się uda za jednym zamachem z
    > PL i UE? (tylko nie jestem pewien, czy terytorialnie jesteśmy
    > wystarczająco blisko siebie)
    >
    > :)

    Ahem:

    Art. 127.

    § 1. Kto, mając na celu pozbawienie niepodległości, oderwanie części
    obszaru lub zmianę przemocą konstytucyjnego ustroju Rzeczypospolitej
    Polskiej, podejmuje w porozumieniu z innymi osobami działalność
    zmierzającą bezpośrednio do urzeczywistnienia tego celu, podlega karze
    pozbawienia wolności na czas nie krótszy od lat 10, karze 25 lat
    pozbawienia wolności albo karze dożywotniego pozbawienia wolności.

    § 2. Kto czyni przygotowania do popełnienia przestępstwa określonego w §
    1, podlega karze pozbawienia wolności na czas nie krótszy od lat 3.

    :D