  • Data: 2013-04-25 19:53:10
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie.

    Dowód poproszę.

    > ,,obiektywnie weryfikowalne'' czyli pasujące do metodologii badań
    > ateistów? Nie. Bo to całkiem inny świat.

    Świat urojony jest urojony. I ty cierpisz na urojenia. Póki co wolny
    kraj, ale jak wprowadzą twoje zalecenia raz-dwa wylądujesz na oddziale
    psychiatrycznym. Dla twojego dobra.

    > No to rozmawiał. Osobiście z Abrahamem, Mojżeszem i innymi. Jego syn,
    > Jezus, rozmawiał z Żydami ca. 2000 lat temu.

    Masz chociażby jakieś nagranie wideo? Żyjących świadków? Bo jak nie, to
    kłamiesz. Tudzież masz urojenia. Nie wiem, może po kawie ;->

    > Po pierwsze nie zmusza.
    > Po drugie, możesz odrzucać Jego moralność, bo dał ci wolność. Choć
    > nazywanie palantem Boga który cię będzie sądził po śmierci jest dość
    > ,,szczwanym planem''.

    Ja palantem nazywam tę wizję boga z tej twojej religii. A jest to
    wybitnie chora wizja.

    > Ciekawe jak on określa co jest zepsute a co dobre... Jedynym
    > wyznacznikiem Dobra i Zła jest Bóg.

    Toczka w toczkę moralność i logika dżihadystów.