  • Data: 2002-09-25 06:59:43
    Temat: Re: scysja zenergetyką
    Od: "Grzegorz L." <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ja miałem podobnie.
    Nie zapłaciłem "raty" za kwiecień. Przed kwietniem i po kwietniu cały czas
    płaciłem - bez żadnych opóźnień.
    Po prostu zapłata nie wyszła bo brakł mi środków na rachunku bankowym, co
    też przeoczyłem - nieważne dlaczego ....
    W każdym razie, mimo iż cały czas płaciłem po kwietniu przyszło mi wezwanie
    w sierpniu do zapłaty. Sądziłem, że skoro wystawiono mi fakturę VAT na
    kwot.ę np. 600 zł i płacę za nią w 6-ciu miesięcznych ratach, każda po 100
    zł, to skoro nie w przeciągu tych 6-ciu miesięcy jednej raty, to po prostu
    będę miał zadłużenie na dzień dzisiejszy w wys. 100 zł. i nie będzie to
    traktowane, że wiszę im 100 zł od paru miesięcy.

    Co o tym sądzicie? Do ZE płacę co miesiąc na JEDNĄ fakturę (ratami). Nie są
    do oddzielne faktury za poszczególne miesiące. Nie powinno więc mieć
    znaczenia, którą ratę spłaciłem -- po prostu , płacąc w maju powinni
    zaksięgować mi na poczek kwietnia itd.

    Sprawy jeszcze nie zakończyłem, bo teraz upominają się o odsetki ...
    zobaczymy co z tego będzie.

    Ehh ... tak to jest z monopolistami,
    Pozdrawiam,
    Grzegorz