eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZaprzestanie swiadczenia uslug internetowych bez uprzedniego poinformowania › Re: [OT] Zaprzestanie swiadczenia uslug internetowych bez uprzedniego poinformowania
    From: "Xawi" <x...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [OT] Zaprzestanie swiadczenia uslug internetowych bez uprzedniego
    poinformowania
    Date: 27 Mar 2004 10:31:34 +0100

    > Dlatego klient nie powinien używać oprogramowania nad którym nie potrafi
    > zapanować a jednocześnie jego producent nie ponosi żadnej odpowiedzialności

    O ile zgadzam sie z wiekszoscia twoich wypowiedzi, tutaj jednak uwazam, ze nie
    masz racji. Wychodzac z takiego zalozenia, pewnie 90% uzytkownikow komputerow
    osobistych musialo by juz nigdy nie wlaczyc. Pierwszego Peceta kupilem ok 10
    lat temu, jednak do tej pory nie zaglebialem sie w jego dzialanie powyzej
    poziomu niezbednego mi do zwyklego uzytkowania. Wiem jak
    zainstalowac/odinstalowa oprogramowanie, jak uzywac potrzebnych mi programow.
    Jednak nie wiem nic ponad to. Myslalem, ze zainstalowany program antywirusowy
    wystarczy. Okazalo sie jednak, ze nie. Podobnie rzecz ma sie z samochodem, czy
    pralka. Wiem jak sie prowadzi auto, ale nie wiem jak sie reguluje czy naprawia
    jego elementy. Wiem jak wlaczyc pralke, ale nie wiem co zrobic, jesli przestaje
    dzialac. Nigdy mnie to nie interesowalo ani pewnie nie zainteresuje. Od tego sa
    specjalisci. Podobnie w tym przypadku.