  • Data: 2007-06-30 18:18:05
    Temat: Re: [OT]Ten program tylko z komputerem marki DELL?
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński) szukaj wiadomości tego autora

    "Wojciech \"Spook\" Sura" <spook.no@unwanted_mail.op.pl> writes:

    > Kiedyś słyszałem, że nowa Vista miała być super-pozabezpieczana
    > przed odpalaniem na maszynie wirtualnej.

    Technicznie, bez wsparcia producenta sprzętu, nie da się tak napisać
    programu, żeby można go było uruchamiać wyłącznie bezpośrednio na
    elektronice. Ale -- z tego, co wiem -- w przypadku niektórych wersji
    tego systemu operacyjnego jest odpowiednia klauzula w umowie
    licencyjnej.

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl