  • Data: 2009-07-21 00:58:18
    Temat: Re: [OT] Rękojmia a wykonawca naprawy
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-07-16, Baloo <b...@o...eu> wrote:
    > "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał
    >
    >> ĘĘŁŁńńććśś.
    >
    > Nadal krzaczy :)
    > Ale nadal masz utf8 zamiast utf-8.

    To coś powazniejszego, bo deklaracje mam w pliku tym razem prawidłową -
    nie wiem dlaczego czytnik nie akceptuje mi ani tej deklaracji (utf-8)
    ani zmiennej srodowiskowej. Wstawia prawidłowe nagłówki jak odpowiadam
    na utf lub tworzę nowy post. Przestawiłem na iso i chyba tym razem
    łyknął.

    > Swoją drogą - czy utf jest w jakimś sensie lepszy od iso?

    Jest duzo bardziej pojemny - dla mnie np. taka praktyczna różnica, ze mi
    się na terminalu nie pierniczą znaczki jak np. otworzę coś w tzw.
    semigrafice.

    --
    Marcin