eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawogwarancjaRe: [OT]Re: gwarancja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.n
    eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Mon, 28 Jan 2013 14:13:13 +0100
    From: m <m...@g...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:17.0) Gecko/17.0 Thunderbird/17.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [OT]Re: gwarancja
    References: <kdu4te$q09$1@news.task.gda.pl>
    <5102c1e9$0$26687$65785112@news.neostrada.pl>
    <5103f1f8$0$26708$65785112@news.neostrada.pl>
    <ke0rpj$87t$1@news.task.gda.pl>
    <5104110e$0$1222$65785112@news.neostrada.pl>
    <ke1a36$g39$2@news.task.gda.pl>
    <51043e93$0$1315$65785112@news.neostrada.pl>
    <ke1f60$tpu$1@news.task.gda.pl> <ke5cv7$pk4$1@dont-email.me>
    <ke5des$r7e$1@news.task.gda.pl>
    <51066849$0$1316$65785112@news.neostrada.pl>
    <51067238$0$26707$65785112@news.neostrada.pl>
    <ke5s0m$589$1@news.task.gda.pl>
    <510674fd$0$26709$65785112@news.neostrada.pl>
    <ke5ssk$7vh$1@news.task.gda.pl>
    In-Reply-To: <ke5ssk$7vh$1@news.task.gda.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 28
    Message-ID: <51067969$0$1302$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.11.45.35
    X-Trace: 1359378793 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1302 83.11.45.35:52504
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:714333
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 28.01.2013 14:02, Liwiusz pisze:
    > W dniu 2013-01-28 13:54, m pisze:
    >
    >> Wg mnie nie. Bo w ustawie ciężar dowodu spoczywa na mnie po pół roku,
    >> poza tym obejmuje tylko wady które były w momencie zakupu. Poza tym,
    >> dotyczy tylko obrotu konsumenckiego. Teoretycznie.
    >
    > Pół roku to sporo, a domniemanie jest bardzo wygodne. Ponadto
    > niezgodność ma nieraz przydatne funkcje, takie jak np. domyślne uznanie
    > po 2 tygodniach.

    Mi się jakoś rzeczy psują zazwyczaj po roku.

    >
    >> W praktyce, reklamuję z powodzeniem niezależnie od tego czy minęło pół
    >> roku, czy półtora, czy jako konsument czy jako firma.
    >>
    >> Śmiem twiedzić że większość z moich reklamacji nie jest na podstawie
    >> uprawnień do reklamacji na podstawie niezgodności towaru z umową, tylko
    >> na podstawie wewnętrznej polityki sprzedawcy.
    >
    >
    > Jakieś podstawy jednak muszą być. W przypadku "firm" pewnie rękojmia.

    Tak jak pisałem - podstawą jest pewnie wewn. polityka sprzedawców.
    Procedura jest dokładnie ta sama dla firm i niefirm.

    p. m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1