  • Data: 2003-01-21 23:15:34
    Temat: Re: [OT] Re: facet to świnia
    Od: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <c...@a...ow.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ke'dem guerfel dziobas <USUŃ@ANTYSPAM.PL> ihn
    news:Xns930A2E6C66725dziobas@127.0.0.1: takh oblivyn ihn aa'kua
    pl.soc.prawo

    > Kto dal Ci prawo mowic za wszystkich?

    Czytaj ze zrozumieniem - napisałem "właściwie nikt", co znaczy, że
    być może nieliczne jednostki się znajdą, ale nie będzie ich wiele.

    Jeśli chcesz się koniecznie przekonać na własnej skórze o wielkiej
    popularności Arnolda Buzdygana, proponuję zapytać o niego na grupach
    pl.comp.www, pl.news.admin, pl.comp.grafika.grafika3d czy też np.
    pl.misc.telefonia. Grupę pl.soc.seks pomijam...
    To nie są wszystkie grupy, ale nie chce mi się googlać i wyszukiwać,
    gdzie też STI / Elita.pl / Dari / Astec SA sobie pisze.

    > Proponuje liste, kto czytajac posty elity zaluje ze nie ma w
    > polsce eutanazji niech sie wpisze:

    Z takim pytaniem mógłbyś wystartować na wielu grupach ale dostałbyś
    wykład o trollowaniu i sporo plonków za wzbudzaniu sztucznego ruchu
    i prowokowanie do flame'ów.

    > Wedlug Ciebie wszyscy sie wpisza?

    Patrz wyżej...

    > Mozemy sie zalozyc. Powiedzmy o Twoja karte rowerowa.

    Z tym akurat będzie problem, bo ona już chyba nie istnieje...

    --
    Peter 'Mikolaj' Mikolajski
    "I find your lack of faith disturbing"