  • Data: 2011-11-18 12:24:18
    Temat: Re: [OT]Re: dane osobowe
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (18.11.2011 12:02), venioo wrote:

    > no ja to rozumiem. tez czasem nie chce, to po prostu mowie, ze nie
    > podam. nikt nigdy nie nalegal.

    Mi się parę razy zdarzyło że nalegali.

    Ale nawet jak nie nalegali ... kojarzy mi się to z żulem pod moim
    sklepem. Za każdym razem jak wychdzę ze sklepu, mówi coś w rodzaju "daj
    piątaka na piwo", albo "daj papierosa" ... Ja mówię żeby spadał.

    On dalej nie nalega ... mimo to jest to denerwujące.

    p. m.