  • Data: 2005-10-02 20:49:31
    Temat: Re: [OT] Re: biblioteka - kara pieniężna
    Od: Daniel Jaworski <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysiek wrote:

    > Daniel Jaworski napisał(a):

    [...]
    > Hehe, to jest maly paradoks. "Nauka" jak nauka jest bezplatna. ale
    > pomoce naukwe i wszelkie inne "pomoce" juz nie... ech szkoda ze to nie
    > szwecja...;)

    Nie to miałem na myśli. Nauka, a właściwie edukacja, jest towarem tak
    jak bułki i ziemniaki :-).
    Nie istnieje coś takiego jak: "darmowa edukacja/darmowa nauka". ZTCW to
    wykładowcy/nauczyciele itp. nie pracują za darmo. Do tego wszystkiego
    dochodzą koszty pomieszczeń (prądu, kredy).
    Zatem zawsze nauka jest płatna (niedarmowa). Oczywiscie inną kwestią
    jest to, kto w danej chwili za nią płaci.
    Ja (pewnie w przeciwieństwie do większości) cieszę, się że nie realizuje
    się u nas wielu pomysłów z Szwecji. Źle Szwedom nie życzę... ale to
    państwo opiekuńcze może im się odbić solidną czkawką.

    > Pozdrawiam

    Pozdrawiam. Ponieważ robi się mocno OT proponuję nie ciągnąć dalej tego
    wątku w tym miejscu. Chętnych zapraszam do dyskusji prywatnej.

    --
    Daniel