    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [OT]Re: Sprawa rozwodowa a kredyty
    Date: Fri, 02 Sep 2011 22:19:28 -0500

    On 9/2/2011 11:23 AM, MZ wrote:

    > Możliwe. Szczerze mówiąc po pół roku "rozmów" z US odpuściłem, zwłaszcza
    > że odsetki rosły. Możliwe że gdyby wszedł na drogę sądową i sprawa
    > doszła do WSA to byłoby inaczej - ale szczerze - kto ma na to czas? Dla
    > mnie każde "wezwanie" to był dzień urlopu w pracy.

    > W pewnym momencie jeden z urzędników US zaczął przebąkiwać, że gdyby
    > notariusz inaczej napisał akt kupna nowego mieszkania, zaznaczając że
    > kwota x pochodzi ze sprzedaży mieszkania będącego majątkiem odrębnym,
    > gdybyśmy mieli intercyzę itd. to "coś by się dało zrobić". Więc bardzo
> [...]

    fakt faktem, ze przy sprzedazy mieszkania w akcie notarialnym dobrze
    bylo zamiescic wpis, ze jest ono majatkiem odrebnym.

    Ale to nie jest konieczne. wystarczy przed us udokumentowac ze bylo
    majtkiem odrebnym

    ja bym an twoim miejscu, jesli nie minelo jeszcze 5 lat dal to jakiemus
    dobremu doradyc podatkowemu i po prostu odzyskal kase.