  • Data: 2005-06-29 04:27:33
    Temat: Re: [OT]Re: Sporzywanie alkoholu w miejscu publicznym
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    maHo wrote:

    > nie, mam na myśli kpdf. menu->mousemode->select
    > zaznaczasz fragment, "copy to clipboard" i już możesz wklejać ile wlezie.

    Może masz inny kpdf - ja mam wersję 0.3 z KDE 3.3.0

    > zwracam honor. kpdf też nie chce kopiować stamtąd, ciekawe czemu?

    Jakiś bęcwał wziął i zabezpieczył pewnie - diabli wiedzą po co... (tajne
    ustawy? ;) )

    > [ciach]

    > pod każdym?

    W przypadku publikacji aktów prawnych - pod każdym. Przenośny,
    uniwersalny, lekki, tani, prosty...

    Tak na prawdę to mógłby być i goły tekst, ale wtedy byłby problem z
    przypisami i skreśleniami.

    Kurcze - ja sobie mogę ustawę w HTML lub gołym tekście obejrzeć w razie
    potrzeby nawet na telefonie. Z PDF miałbym już problem...

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)