  • Data: 2008-06-26 16:46:50
    Temat: Re: OT: [Re: Czy reklamówki ...] Uwaga Inwektywa!
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan pisze:
    > W odpowiedzi na pismo z czwartek 26 czerwiec 2008 17:55
    > (autor Maddy
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <g40e7l$e6g$1@atlantis.news.neostrada.pl>):

    > No ale te obierki do zlewu wpychasz?

    Dobra, nie potrafię znaleźć innego słowa a "Tristan" jeszcze sie nie
    przyjęło jako synonim.

    DURNIU!
    Kiedy w zlewie jest młynek na resztki to po to żeby tam wciskać obierki.

    Jak zamontują mi młynek to właśnie tam będę to obierki wpychać - DO
    ZLEWU żeby zmielić w młynku i spłukać. Żeby mi w upał nie śmierdziały ze
    śmietnika.

    Na razie nie wpycham bo młynka nie mam. Nic takiego nawet nie sugerowałam.
    Zmyślasz.

    A fakt że Twoja żona wciska tam obierki chociaż nie ma młynka to jest
    problem Twój i Twojej żony. I nie jest to problem prawny.

    Nie znam kobiety, może miała jakiś powód żeby to robić. Może wrzucając
    wszystko do kibla zatykałeś kanalizację? [mam ci zacytować? ja nie
    fantazjuję]
    Może zamiast myć łupiny po kalafiorach trzeba było porozmawiać? Ludzie
    tak robią.

    > Bo to takie dość dziwne, inna sprawa,
    > że może baby tak mają?

    To znamienne jak faceci nagle staje się znawcami kobiet bo mają jedną w
    domu na co dzień. Taki antropolog pantoflowy.
    Na co dzień nie spotykam takich wielu ale na grupach jest wyjątkowe
    zagęszczenie.
    Ciekawe czemu?

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk