    From: Wrak Tristana <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [OT] Re: Co jezeli nie wymienie dowodu osobistego ?
    Date: Sat, 18 Aug 2007 15:43:22 +0200

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 18 sierpnia 2007 15:06
    (autor swen
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <l9Cxi.33662$1G1.21342@newsfe2-win.ntli.net>):

    > A czy ja ci bronie wyrobic nowy dowod? Ja tylko prosze mi nie kazano
    > zrobicz czegos co jest dla mnie nie potrzebne.
    > Mi sie ksiazeczka podoba.

    Ale nie jest wystarczająco bezpieczna.

    BTW: Mi się bardziej podobały dawne pieniądze niż nowe i co? Też straciły
    ważność.

    > Zlodzieje z PiS i PO a wczesniej pod szyldem AWS-UW. Tusk, Rokita,
    > Kaczynscy, Ziobro, Balcerowicz, Buzek mam wymienic cala smietanke?

    Przylecieli z kosmosu i znaleźli się wot tak u władzy? A może naród ich
    wybrał i odpowiadają narodowi? Tobie może nie odpowiadają, twoje prawo...
    Ale ideą państwa i narodu demokratycznego jest wola większości. Większość
    narodu pochwala obecną władzę. BA! Nie można nawet powiedzieć, że przez
    pomyłkę, bo poparcie jest nadal ogromne. Do tej pory naród zmieniał zdanie
    co wybory. A tu patrz... Wciąż mamy ogromne poparcie dla frakcji popisu.

    Więc może po prostu Polska nie jest miejscem dla ciebie? Skoro lubisz UK, to
    może jedź do UK? Tutaj większość chce czegoś innego.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    a...@e...com.pl w...@l...pl