eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOplata wniesiona na konto niezyjacego abonenta - jak uzyskac zwrot w przypadku rozwiazania umowy? › Re: (OT) Oplata wniesiona na konto niezyjacego abonenta - jak uzyskac zwrot w przypadku rozwiazania umowy?
  • Data: 2004-08-21 19:59:37
    Temat: Re: (OT) Oplata wniesiona na konto niezyjacego abonenta - jak uzyskac zwrot w przypadku rozwiazania umowy?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "BartekB" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:cg7bja$ede$1@kujawiak.man.lodz.pl...

    > Hmm... Bylem u nich, pokazywalem swiadectwo zgonu, wiec trudno mowic, ze
    > cos chcialem zataic. Poza tym, jako wspollokator (wczesniej, obecnie
    > najemca), czy nie ponosze wspolodpowiedzialnosci za oplaty?? Poza tym
    > chodzi o dziadka, ale to akurat szczegol...

    A mozesz tego, że byłeść jakby co dowieść przed sądem?

    > Jesli zadaje pani w BOK pytanie, a ona odpowiada, to te odpowiedz
    > slysze, a nie czytam i z natury wierze, ze mowi prawde :)

    A mozesz dowieść, że tak powiedziała?

    > iż z
    > usługi,
    > kluczową
    >
    > To moze byc problem, bo w koncu oni te informacje maja u siebie i
    > teoretcznie zawsze moga ja zmienic. Chyba ze uda mi sie dostac, w co
    > watpie, informajce na pismie, kiedy i dlaczego zostal odlaczony sygnal.
    > Ale moze np. nagrac rozmowe?? :))

    No może.

    > Będą
    > kogo
    > przeprowadzenia, o
    >
    > Skrzynki sa na klatce schodowej. Domofon jest sprawny, ale jak ktos
    > chce, to zawsze wejdzie. I zaden z sasiadow nie jest typem kombinatora,
    > ktory "zdewastowalby" skrzynke i poprzelaczal kabelki. Ja sie remontuje,
    > wiec sila rzeczy nie ma mnie w tamtym mieszkaniu.

    Skoro skrzynka na korytażu, to nie ma znaczenia, czy bywasz w mieszkaniu. A
    bramofon, to żadne zabezpieczenie.

    > osobistych
    >
    > Zadnego pisma nie wyslali. O odlaczeniu dowiedzialem sie o tym w BOK.
    > Dowiedzilaem sie rowniez tego, ze w takiej sytuacji NIE MUSZA mnie o
    > niczym powiadamiac... Znow wiec napisze: moze wiec zaopatrzyc sie w
    > dyktafon? :)

    Spróbój, ale pomówienie Ciebie o czyn niegodny na osobności, to raczej
    cieniutka podstawa do podnoszenia zarzutu pomówienia.

    > I wcale nie zamierzam tego robic. Wole zalatwic "po dobroci" :) Ale
    > rzeczowe argumenty sa niezbedne w walce o swoje - bez nich
    > przedstawiciel firmy zwyczajnie mnie przegada. Rzuci jakimis przepisami,
    > a bez pewnej znajomosci prawa nie da sie ich zweryfikowac...

    Przyszło mi do głowy. Zgłoś im na piśmie usterkę, że nie ma sygnału. Pewnie
    odpiszą, że wyłączyli, bo kradłeś. I po co dyktafon?