  • Data: 2004-12-08 18:38:03
    Temat: Re: [OT/NTG] Klient mnie rozwalil... (ze strona WWW)
    Od: "|<onrad" <b...@b...tren.dy> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 12/08/2004 06:53 PM, Użytkownik rezist.com napisał:
    > Ad.1
    > W ten sposob kombinujac, to za chwile sie okaze ze cokolwiek
    > nie wgram na jego serwer, stanie sie jego wlasnoscia. Delikatna
    > abstrakcja Konradzie :)

    Nie wiem, ja tylko pisze cos, co pare lat temu przeczytalem w jakims
    czasopismie komputerowym. Zapamietalem, bo wtedy tez zastanawialem sie
    nad robieniem stron zawodowo. Dziwilo mnie, ze jest tak jak jest, ale
    dura lex sed lex.

    Na serwer mozesz mu wgrywac co chcesz. Ja pisalem tylko o takich
    wgraniach, ktore sa wgraniami dziel chronionych prawami autorskimi.

    --
    body {
    name: '|<ońrad Karpieszu>|';