  • Data: 2004-12-08 17:53:52
    Temat: Re: [OT/NTG] Klient mnie rozwalil... (ze strona WWW)
    Od: "rezist.com" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Wszystko zależy od specyfikacji umowy. Jednak IMO jeśli zleceniobiorca
    > zawiera umowę ze zleceniodawcą, a zleceniodawca mu za to w określony
    > sposób wynagradza, to efekt wykonanej pracy IMO należy do zleceniodawcy.

    Ad.2
    Nie zostalem ani wynagrodzony, ani nie zawieralem
    pisemnej umowy. Natomiast umowa ustna, nie precyzowala zakresu
    wykonania czegokolwiek. Kolejne pomysly przychodzily mailami,
    przyjmowalem je do realizacji i koniec. Mozna oczywiscie
    przyjac ze stawaly sie one przedmiotem tej umowy.

    Ad.1
    W ten sposob kombinujac, to za chwile sie okaze ze cokolwiek
    nie wgram na jego serwer, stanie sie jego wlasnoscia. Delikatna
    abstrakcja Konradzie :)

    Rownie dobrze mozna by przyjac ze wstawiajac obraz do galerii,
    pozbywam sie wszelkich roszczen w stosunku do tego dziela
    i dokonuje cesji wszelkich mozliwych praw na rzecz galerii :)

    Przypominam rowniez, ze klient w pierwszym odruchu, sam zdecydowal
    o usunieciu strony (email) :)

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com